Integrationsløsninger

Mere effektive forretningsprocesser med
forretningskritisk data på et sted

Med Soliditets integrationsløsninger kan du koble din kundeinformation sammen med Soliditets nordiske kredit- og forretningsinformation. Du kan integrere produkter såsom kreditoplysninger, kreditbeslutninger, overvågningstjenester og vores tjenester til kundeemnesøgning. På den måde samles forretningskritisk information på et og samme sted. Resultatet bliver, at virksomhedens beslutningstagere får kontrol, et optimalt overblik og en effektiv forretningsproces.

At integrere Soliditets produkter indebærer, at du på en enkel måde og i standardiseret format (XML), kan hente din ønskede information. Du kan endda læse den ind jeres eget system efter behov. Kommunikationen sker via internettet med hjælp fra WebServices. Soliditet leverer informationen, og du bestemmer hvor og hvordan, den skal lægges ind. Du bestemmer også, hvor tit informationen skal opdateres.

Soliditet sørger for, at du har de rette forudsætninger for hurtigt at kunne komme i gang med integrationsløsningen.

Hvis du allerede er kunde hos Soliditet, kan du tale med din kontaktperson om, hvordan du mest hensigtsmæssigt kan integrere vores kredit- og forretningsinformation i din egen virksomheds systemer.

Hvis du ikke er kunde endnu, er du velkommen til at kontakte os. Vi vil hellere end gerne fortælle dig om muligheden for at anvende vores integrationsløsninger i din virksomhed.

Vil du vide mere?

Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere.
Tlf. 36 73 81 84

Vi kontakter gerne dig, hvis du angiver dit telefonnummer her:
Send

Tak! Din meddelelse er blevet sendt til Soliditet. 
Din meddelelse er ikke blevet sendt. Prøv venligst igen senere. 

 

Svært at finde?

Se site map
Business Support 70 22 04 10
Mandag-torsdag kl. 08:30-16:00 og fredag kl. 08:00-15:30.
 Klik her for at gå til Business Support
© Soliditet 2017. All Rights Reserved